Online (content) specialist
De website is het visitekaartje van je organisatie en tegenwoordig is social media ook niet meer weg te denken in de communicatiestrategie van een organisatie. Als online (content) is mijn taak het up-to-date houden van informatie op deze kanalen in de breedste zin van het woord. Artikelen zoeken, delen, schrijven en betaalde Facebookcampagnes maken. Daarnaast denk ik graag mee over de ontwikkeling en uitvoering van verschillende online oplossingen voor de NOB waarbij de gebruiker centraal staat. Denk hierbij aan de ontwikkeling van een online leden- en brevettenadministratiesysteem en het opzetten van een online leerplatform. Functionele, begrijpelijke systemen waar gebruikers blij van worden!
Contentbeheer, en verzending nieuwsbrieven (MailChimp, MailPlus)
Opzetten en onderhouden verschillende social media kanalen (Facebook, Twitter, Instagram)
Maken van betaalde Facebookcampagnes. Online ledenadministratie, online brevettenadministratie, online leerplatform, online documentensysteem, onderhoud diverse websites.